Sekiro: Shadows Die Twice



    Sekiro: Shadows Die Twice (яп. セキロ:シャドウズ ダイ トゥワイス Секіро сядо:дзу дай то:вайсу, Однорукий вовк: Тіні вмирають двічі) — відеогра в жанрі action/RPG, розроблена японською компанією FromSoftware і видана Activision для платформ Microsoft Windows, PlayStation 4 і Xbox One. Вихід гри відбувся 22 березня 2019 року


    Sekiro: Shadows Die Twice являє собою екшн-гру з виглядом від третьої особи; її дія відбувається у феодальній Японії в період Сенгоку. Під управлінням гравця знаходиться Секіро, воїн з кістяною рукою, озброєний мечем і мотузкою з гаком; він знаходиться на шляху помсти. Гра схожа з Bloodborne, одній з попередніх ігор FromSoftware, і також містить похмурий світ, гротескних ворогів і битви, в яких від гравця вимагається більше атакувати, ніж захищатися.

Ігровий процес

    Sekiro: Shadows Die Twice — action-adventure від третьої особи. На відміну від серій Souls від FromSoftware, в грі менше рольових елементів, відсутня система створення персонажа і можливість вирівнювання його навичок, а також немає багатокористувацького режиму, однак вона включає в себе модернізацію спорядження, дерево навичок і невеликі можливості кастомізації. Замість атаки противника для нанесення шкоди здоров'ю бойова система Sekiro сфокусована на використанні катани для атаки стійки і балансу противника. Подібна тактика призводить до втрати балансу і відкриття уразливості у противника, що дозволяє завдати одного смертельного удару. Інколи, щоб знищити більш могутніх суперників, (на кшталт боссів чи мінібоссів) потрібно виконувати смертельний удар двічі. У грі також присутні елементи стелс, що дозволяють гравцеві усувати ворогів, непомітно підкрадаючись до них. Персонаж гравця має можливість використовувати різні інструменти, такі, як гак для захоплення, щоб допомагати собі в бою і розвідці. Якщо персонаж гравця помирає, то при певних умовах може відродитися на тому ж місці. В грі відсутня багатокористувацька складова.

Синопсис

Сетинг

Дія гри відбувається у вигаданому варіанті періоду Сенгоку в Японії кінця XVI-го століття. Гравець управляє шинобі, який був залишений вмирати після того, як його пан був викрадений і його рука була відрубана провідним самураєм клану Асина. Шинобі прокидається і виявляє, що його відсутню руку замінив протезом таємничий Різьбяр, який називає героя Секіро, або «Однорукий вовк».


Сюжет

    В кінці періоду Сенгоку воєначальник Іссін Асіна захоплює землю Асіна, вчинивши кривавий переворот. У той же час безіменного сироту усиновляє мандрівний шинобі Пугач, який дає йому ім'я Вовк.


    Двадцять років потому клан Асіна знаходиться на межі краху через ослабшого, старого і хворого Іссіна. Вороги клану неухильно наближаються зі всіх сторін. Зневірившись знайти спосіб запобігти падінню свого клану, онук Іссіна, Генітіро Асіна, захоплює Божественного спадкоємця Куро, сподіваючись використати його кров, що містить певну силу, звану «Спадщина Дракона», для створення невмирущої армії. Вовк, який став повноправним синобі і особистим охоронцем Коро, намагається запобігти, але зазнає поразки в сутичці з Генітіро і позбавляється лівої руки.


    Вовк прокидається в покинутому храмі, де зустрічає Різьбяра, колишнього синобі, який тепер вирізає статуї Будди. Різьбяр замінює втрачену руку Вовка складним протезом, який може оперувати різними гаджетами і зброєю. Різьбяр дає йому ім'я Секіро, що означає «Однорукий вовк».


    Вовк нападає на замок Асіна і знову протистоїть Генітіро, перемагаючи його. Незважаючи на можливість назавжди покинути замок Асіна, Коро вирішує залишитися і виконати ритуал Безсмертного Розриву, який знищить Спадщину Дракона і перешкодить кому-небудь ще боротися за неї, щоб отримати безсмертя. Вовк неохоче погоджується допомогти Коро і відправляється в райони, що оточують замок, щоб зібрати всі необхідні компоненти для здійснення ритуалу. Після повернення він зустрічає Пугача, свого прийомного батька, який раніше вважався загиблим. Пугач каже, що також хоче роздобути Спадщину Дракона і наказує Вовкові відмовитися від своєї вірності Коро.

    Якщо Вовк вирішить відмовитися від своєї вірності Коро, то йому доводиться вступити в сутичку з лікарем Еммою і літнім Іссіном. Після їх смерті Пугач хвалиться, що тепер нічого не стримує його від захоплення Японії, проте Вовк вбиває Пугача ударом в спину. Коро, бачачи це, розуміє, що Вовк став жертвою своєї кровожерливості і істотою, відомим як Шура. Згодом Вовк виріже майже все населення Асіни, і багато років потому в країні будуть ходити чутки про демона.


    Якщо Вовк вирішить залишитися вірним Коро, він буде змушений битися з Пугачом і вбити його. Потім Вовк пробереться у Божественне Царство, де йому належить битися з Божественним Драконом і добути його сльозу, необхідну для проведення ритуалу Безсмертного Розриву. Повернувшись в замок Асіна, він виявить, що Іссін помер від довгої хвороби, і скориставшись цим, його вороги почали штурм замку. Вовк возз'єднається з Коро, але вони потраплять в засідку Генітіро. Вовк вступить у фінальну сутичку з ним і вийде з неї переможцем, після чого переможений і повний відчаю Генітіро пожертвує собою, щоб воскресити молодого і повного сил Іссіна. Вовк змушений битися і вбити його.


Далі можливі три кінцівки, засновані на попередніх діях Вовка:


  •     Якщо Вовк переможе, не дізнавшись про ритуал Очищення і не знайшовши Ароматну Квітку, Коро проковтне Драконячу сльозу і накаже Вовку вбити його, щоб, нарешті, досягти Безсмертного Розриву. Вовк неохоче послідує наказам Коро і вб'є його. Після цього Вовк стане різьбярем і буде вирізати статуї Будди, щоб спокутувати свої діяння, зберігши при цьому протез для наступного синобі.
  •     Якщо Вовк переможе, дізнавшись про ритуал Очищення і знайшовши Ароматну Квітку, він дасть Коро Драконячу сльозу і Квітку, і пожертвує собою замість вбивства Коро, гарантуючи тому, що він зможе жити життям простого смертного. Через деякий час Коро відвідає могилу Вовка, перш ніж вирушити в подорож.
  •     Якщо Вовк зможе отримати Заморожену Драконячу сльозу від Божественного дитяти, Коро проковтне Заморожену Драконячу сльозу і всотається в серці Божественного дитяти. З духом Коро всередині Божественне дитя вирушить на захід до місця народження Божественного Дракона, щоб повернути спадщину Дракона на його законне місце в Божественному царстві. Вовк буде супроводжувати Божественне дитя і Коро в їх подорожі.

Коментарі

  1. Игра спорного характера..Очень сильно отличается от дс по стилю прохождения,из-за этого я не смог ее пройти(но она попроще,если привыкнуть).Спасибо автору *меньше чем три*

    ВідповістиВидалити
  2. Автор очень круто подал материал,так,что аж захотелось пройти.Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класна гра,пройшов її 3 рази.Всім рекомендую,хто хоче добре провести час!Дякую авторові за допис! :)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Counter-Strike: Global Offensive

Оsu!

DOTA 2