Grim Dawn
Grim Dawn (укр. Зловісний світанок) — комп'ютерна гра жанру Action/RPG розроблена за фінансування зібраного на Kickstarter. Crate Entertainment 27 липня 2009 року оголосила, що має ліцензію на рушій гри Titan Quest, що належить Iron Lore, і 21 січня 2010 року оголосила про розробку гри. Було заявлено, що Grim Dawn — це темний вигаданий світ, схожий на Вікторіанську Епоху. Згодом, через форуми Crate Entertainment почала повільно з'являтися нова інформація.
Сюжет
Дії гри відбувається в Каірні, зруйнованому війною світі, де колись велика імперія була розрізнена, а людство знаходиться на межі вимирання. Каірн став землею постійної війни між двома потойбічними силами — Ефіріалами і Х'тоньцами. Ефіріали прагнуть використовувати людські тіла як ресурс, а Х'тоньці вбивають людей, щоб ті не дісталися Ефіріалам.
Люди зв'язалися з істотами з потойбічних світів. Вони вирішили відкрити портал, аби впустити інопланетян у наш світ. Природно, через людську ксенофобію, для інопланетян були створені спеціальні в'язниці. У ході експериментів з'ясувалося, що істоти, що складаються з ефіру (свого роду духовної енергії) можуть зливатися разом з людським розумом і контролювати його, пригнічуючи людську волю. Також з'ясувалося, що люди, у яких вживлявся ефір, ставали набагато сильнішими. Як і все подібне, дослідження вийшли з-під контролю. Дослідники привезли більше ефіріалів, і ті почали відкривати портали у свій світ, приводячи в наш все більше і більше істот.
Із собою інопланетяни принесли ефірні обеліски. Обеліски — створіння, зроблені із землі і плоті істот, яким не пощастило опинитися поруч. Це великі кристали, пронизані ефіром. Мета обелісків — перетворення ділянок землі для придатного житла ефірним сутностям.
Поки ефіріали збирають людські тіла, х'тоньці прокидаються і починають знищувати людство, щоб воно не дісталося ефіріалам. Ця війна не тільки знищила людську цивілізацію, але і порвала тканину реальності, породжуючи нові жахи. Викривлення змушує ефір стає вже частиною людського життя. У своєму світі Ефіріали можуть контролювати ефір, але в нашому він поширюється, подібно до вогню, живлячись матерією і збільшуючись у розмірах. Ефір, як радіація, тривалий час в малих дозах викликає зміну живих істот.
Світ вже не стане таким, яким він був до Похмурого Світанку. Grim Dawn оповідає нам про адаптацію в новій, страшній реальності. Невеликі анклави людей, що вижили, розкидані по всьому світу. Вони ховаються у сховищах. Ці люди тихо дивляться на воюючих загарбників. Деякі почали виявляти нові здібності після спотворення реальності. Деякими ці нові здібності не були сприйняті лояльно, а деякі бачили в них надію на світле майбутнє. Багато деталей подій, що відбуваються, можна дізнатися, знаходячи і читаючи уривки із щоденників жителів.
Починатися гра буде у в'язниці Перехрестя Диявола. Біженців сховали в цій в'язниці, бо залізні бар'єри захищають мирних людей від ефіріалів. Кам'яні стіни і височина також вплинули на вибір біженців з найближчого села — Чортополох. Перехрестя Диявола — це місто, куди персонаж буде постійно повертатися.
Коментарі
Дописати коментар