Path of Exile
Path of Exile (укр. Шлях вигнання) — безкоштовна рольова відеогра, в піджанрі рольовий бойовик, розроблена та опублікована Grinding Gear Games. Після відкритої бета-фази гра вийшла для платформ під управлінням Microsoft Windows у жовтні 2013 року. Версія для Xbox One вийшла в серпні 2017 року, а версія для PlayStation 4 — у березні 2019 року.
Ігровий світ
Гра відбувається в темному фентезійному світі. Гравець починає гру, прокинувшись на березі Рекласта, континенту, який колись був центром могутньої імперії, а тепер є проклятою землею, що служить колонією для злочинців та інших небажаних людей з сусіднього острова Оріат. Незалежно від причин вашого вигнання, гравець тепер повинен зіткнутися з невблаганною дикою природою та її небезпечними мешканцями серед напівзруйнованих руїн та кривавих таємниць Вічної Імперії й цивілізації Ваал — які були раніше, та об'єднатися разом з іншими вигнанцями, щоб вижити.
Ліги
Гра пропонує кілька альтернативних режимів гри. Доступні такі постійні ліги:
Стандарт — Ігрова ліга за замовчуванням. Персонажі, які тут помирають, відроджуються в останньому відвіданому місті (з втратою досвіду на вищих рівнях).
Хардкор (HC) — Персонажів не можна воскрешати, натомість вони відроджуються і продовжують гру в стандартній лізі. Цей режим є аналогом permadeath в інших іграх.
Стандартний Самостійний Пошук (SSF Standart) — Персонажі не можуть взаємодіяти з ігровою спільнотою та не можуть торгувати з іншими гравцями. Цей тип ігрового процесу змушує персонажів знаходити або створювати власні предмети.
Хардкорний Самостійний Пошук (SSF Hardcore) — Аналогічно звичайному хардорному режиму, з урахуванням того, що це компанія соло.
Крім цього існують тимчасові ліги. Такі ліги мають тимчасовий термін дії, від дванадцяти хвилин до чотирьох місяців. Вони, як правило, визначаються конкретними модифікаторами або особливостями, яких не мають постійні ліги. Коли ліга закінчується, герої не втрачаються, а переходять в одну з постійних ліг.
Ліги виклику (Challenge leagues)
Періодично створюються дві нові ліги виклику, а попередні дві ліги виклику вилучаються. Ці ліги призначені для впровадження та тестування нового вмісту, забезпечуючи гравцям свіжу економіку. Наразі такі ліги з'являються у 13-тижневому циклі. Крім того, кожна пара ліг має набір необов'язкових завдань, які можна виконати за відповідну нагороду.
Коли ліга виклику закінчується, усі персонажі та їх вміст відправляються у відповідну батьківську лігу (Стандартну лігу, або Хардкор-лігу).
Поточна тимчасова (виклична) ліга
The Heist league (Ліга пограбувань)
Ця ліга побачила світ 18 вересня 2020 року, разом з виправленням версії 3.12.0. В Лізі пограбувань гравці організовують пограбування, щоб потрапити до укріплених тайників з коштовностями й викрадають їх. Для початку пограбування необхідно знайти відповідні контракти в ігрових зонах і заручитися підтримкою контрактників Гавані розбійників. Під час пограбування гравці можуть знаходити нові, експериментальні зразки спорядження і планувати Великі пограбування з більшою нагородою.
Коментарі
Дописати коментар