Apex Legends
Apex Legends — комп'ютерна гра в жанрі розрахованого на багато користувачів шутера від першої особи і королівської битви, розроблена американською студією Respawn Entertainment і випущена компанією Electronic Arts для платформ Windows, PlayStation 4 і Xbox One в 2019 році. Дія Apex Legends відбувається в тій же самій всесвіту, що і дія ігор Titanfall і Titanfall 2; гра запозичує деякі геймплейні механіки з Titanfall 2. Apex Legends зіштовхує на одній карті до 60 гравців, що діють групами по три людини - всього до двадцяти команд. На відміну від інших королівських битв, де всі гравці на початку битви управляють однаковими персонажами, Apex Legends перед початком кожного матчу пропонує вибрати одного з героїв зі своїми унікальними здібностями. Гра використовує незвичайну для жанру королівської битви систему «пінгу» - сигналів, які можна подати товаришам в групі, щоб привернути їхню увагу.
Apex Legends поширюється по моделі free-to-play, використовуючи систему тривають по три місяці «сезонів» і «бойових пропусків». Хоча власне гра є безкоштовною, гравцям пропонується купувати «бойові пропуски», що дають доступ до косметичних предметів для персонажів і зброї, а також лутбокси з випадковими предметами - предмети, які можна добути таким чином, є косметичними та впливають тільки на зовнішній вигляд персонажів, але не роблять гру більш легкою або нечесною.
Гра розроблялася в обстановці секретності і була випущена раптово, без будь-якої попередньої маркетингової кампанії. Таке рішення з боку видавця Electronic Arts було незвичайним - у попередні роки ця компанія перед виходом кожної чергової гри проводила агресивну і вкрай дорогу рекламну кампанію, прагнучи зацікавити якомога більше потенційних покупців.
За словами виконавчого продюсера Apex Legends Дрю Маккоя, на рішення відступити від цього підходу вплинули скандали навколо Electronic Arts, що поглинула Respawn Entertainment в 2017 році, і попередніх ігор цього видавця: оголошення про те, що замість очікуваного продовження Titanfall студія буде робити чергову «безкоштовну гру з лутбоксамі »швидше стримала б потенційних гравців, ніж привернуло б їх до проекту. У той же час, випустивши вже закінчену гру, Respawn і Electronic Arts давали гравцям можливість відразу познайомитися з Apex Legends і скласти про неї враження. Крім Fortnite: Battle Royale як очевидного зразка для наслідування, розробники також скористалися досвідом таких ігор, як Destiny, Tom Clancy's Rainbow Six Siege і Overwatch. У перший день після виходу Apex Legends в неї зіграло 2,5 мільйона чоловік по всьому світу, і одночасне кількість гравців в онлайні досягало 600 тисяч.
Після сплеску зацікавленості гравців в лютому 2019 року спостерігалося падіння зацікавленості публіки, обумовлене повільним розвитком відеоігри. Перший бойовий пропуск критикувався гравцями за відсутність цінних нагород і додавання всього одного нового героя. Розробники відповіли на критику і пообіцяли додавати більше контенту в майбутньому. Станом на квітень 2019 го чисельність глядачів на Twitch в 2 рази поступається Fortnite: Battle Royale
Перші чутки про запуск подібного проекту з'явилися в п'ятницю. Ними поділився той же блогер, що пару тижнів тому передрікав перехід Fallout 76 на фрітуплейние рейки. Не дивно, що йому не повірили. Однак в суботу аналогічну заяву зробив Джейсон Шрайер (Jason Schreier). Головному инсайдеру західного геймдева все одно вірилося насилу.
Справа була не в проекті. Навпаки. Від Respawn якраз давно чекали анонса нового проекту у всесвіті Titanfall - ще з моменту продажу студії за $ 455 млн у 2017 році Electronic Arts.
Було дивно інше. Навіщо видавцю, який кинув всі сили на розкрутку дуже важливого для себе проекту, випускати в той же час гру в близькому цільовому сегменті?
Відповіді не було. Не дивно, що прийняти подібне було важко.
Анонс і трапився в той же день реліз Apex Legends змусили повернутися до приводу. Але при цьому не відповіли на головне питання - чому Electronic Arts пішла на крок, який навіть на концептуальному рівні здається далеким від здорового глузду.
Звичайно, можна податися в інсинуації в дусі «Реліз нової гри від Respawn відверне увагу від негативу, створеного Anthem», але вони, зважаючи хоча б дуже високий рівень шліфування Apex, точно не мають сенсу.
Щоб коректно відповісти на це питання, його краще розділити на два:
чому компанія вважала за можливе для себе випустити два щодо близьких продукту?
чому з такою невеликою різницею в часі?
Почнемо з того, що в цілому вся історія бачиться наслідком спроби Electronic Arts перейняти успішний досвід Activision Blizzard. Протягом останніх чотирьох років компанія Бобба Котика регулярно випускає по два шутера в сезон. Вересень-жовтень припадає на Destiny (випускається нова частина або велике доповнення), а листопад - на нову частину Call of Duty.
Аудиторії двох останніх тайтлів можуть перетинатися. Але гри не каннібалізіруют один на одному. Destiny - це футуристична сага про прокачування і спільні рейди. Call of Duty - традиційно більш PvP спрямований і, як правило, виконаний в реалістичному ключі.
Нарешті буду знати,в яку бавлюсь гру!Продовжуй в тому ж дусі,дуже цікаві дописи!
ВідповістиВидалитиДякую! Приємної гри!
ВидалитиТа це ж моя улюблена комп'ютерна гра😮
ВідповістиВидалитиДуже приємно!
ВидалитиДуже цікавий опис! Буду грати кожен день!
ВідповістиВидалитиДякую! Дуже приємно!
ВидалитиДуже цікавий і інформативний допис!Дякую за чітко викладену інформацію!
ВідповістиВидалитиВдячна за приємний відгук!
ВидалитиЗавдяки вам знайшов гру в яку буду грати у вільний час
ВідповістиВидалитиРада була допомогти!!!
ВидалитиШкода що немає градації у пошуку супротивників,а так гра чудова,а допис ще кращий :)
ВідповістиВидалитиНасправді так! Дуже класно, що є люди котрі розуміють проблеми гри! Дякую за коментар!
Видалитипосле вашего блога ,думаю начать зарабатывать чтоб донатить в такую прекрасную игру !
ВідповістиВидалитиДякую! Приємной праці та гри!
ВидалитиМені сподобалась гра
ВідповістиВидалитиДуже класно!
Видалити