Death Stranding


    Death Stranding — відеогра жанру action з відкритим світом, розроблена студією Kojima Productions. Видавцем є Sony Interactive Entertainment. Це перша гра за авторством Хідео Коджіми після його відходу з Konami. Вона містить кооперативний режим, але призначена також і для проходження одним гравцем.

Ігровий процес

    Гравець виступає в ролі чоловіка на ім'я Сем, який працює на організацію BRIDGES, котра налаштовує комунікації між регіонами Об'єднаних міст Америки майбутнього. Команда Сема займається розширенням «хіральної мережі» (англ. Chiral Network) в умовах таємничої катастрофи, що спіткала США. Завданням Сема є встановлювати безпровідний зв'язок між населеними пунктами, для чого він повинен завойовувати там репутацію, виконуючи доставки вантажів. Це вимагає долати природні перешкоди, оборонятися від грабіжників, привидів та інших небезпек, а також правильно розподіляти на собі вантажі. При неправильному розподілі вантаж може пошкодитись, деякі потребують особливих умов доставки. Наприклад, їх не можна перевертати, або слід нести лише в руках.

    Основними параметрами Сема є рівень здоров'я, швидкість руху, вантажопідйомність і витривалість
  • На швидкість впливає вага вантажу та стан взуття, котре слід іноді міняти. 
  • Витривалість витрачається на біг і бої, для її відновлення необхідно пити та їсти. 

    Між віддаленими точками він здатен прокладати розкладні драбини, закидати троси, а потім і прокладати мости й дороги. Місцями дається змога користуватись транспортом на кшталт мотоциклів і автомобілів, а також летючими платформами. Згодом прості доставки можна доручати роботам. Що ширша «хіральна мережа», то більше можливостей отримує Сем. Збираючи матеріали, він згодом вчиться конструювати різні корисні предмети. 
Сем здатний носити екзоскелет, що збільшує його силу та витривалість, але вимагає періодичної підзарядки. 

    
    Від грабіжників він може відбиватись підручними засобами, або ж нелетальною зброєю.

    Інша загроза — це привиди, котрі майже нерухомі, але невидимі. Виявити їх можна тільки зупинившись, якщо мати при цьому капсулу з дитиною під назвою BB (Bridge Baby). Дитина перестає виявляти привидів, якщо зазнає стресу, тоді її слід заспокоювати. 


    Боротися з привидами доводиться спеціальними гранатами, виготовленими з природних рідин Сема. Впродовж гри розробляється і стрілецька зброя зі спеціальними кулями.


    Одним з елементів гри є «часопад» (англ. Timefall) — дощ з іншого світу, що порушує звичний хід часу: під його краплями рослини можуть виростати і засихати за лічені миті, а людське тіло — старіти на очах. Під час таких дощів виникають цінні «хіральні кристали».


    За словами Коджіми, в разі смерті героя гри Сема дія гри не повертається до точки збереження, як у багатьох інших іграх; замість цього ігровий персонаж потрапляє в своєрідне «чистилище» — хіральний світ (англ. Chiral world), перекинутий догори дриґом і занурений під воду; гравець може обстежити цей простір з видом від першої особи, збираючи різні предмети. Коли ігровий персонаж повертається з потойбіччя, на тому місці лишається кратер.

Коротко про ігровий світ

    Гра відкривається монологом про вибухи, що створили світ таким, яким ми його знаємо. 
  • Перший породив всесвіт, другий — Землю, третій — життя у звичній нам формі. 
  • Наступний вибух стер межу між світом живих і світом мертвих. 
    Після таємничої катастрофи США розділені на окремі міста, зв'язок між ними майже відсутній, а багато надбань минулого втрачено. Над територіями час від часу йдуть «часопади» — дощі, вода яких пришвидшує хід подій. Пустки населять привиди, а вцілілі люди змушені підкорятись новим законами природи. Так, мерців слід якомога швидше спалювати, адже вони виділяють субстанцію «хіраль», яка невдовзі вибухає. Накопичуючись в тілах живих, «хіраль» спонукає до депресії та самогубств.



Коментарі

  1. Игра хорошая,очень оптимизированная,но надо много времени для прохождения.Спасибо автору за столь прекрасный влог.Чувствую как мой мозг разширяется от познаний...

    ВідповістиВидалити
  2. Прошел игру на одном вдохе,всем рекомендую! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Игра - шедевр.Всё продумано до мельчайших деталей.Спасибо автору за что написал про данную игру ^_^

    ВідповістиВидалити
  4. Мне не очень понравилась,сюжет очень раздутый: то что можно было уложить в 30-40 часов,уложили с трудом в 100...Такое себе решение.А так спасибо за сообщние ^_*

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Counter-Strike: Global Offensive

Оsu!

DOTA 2