World of Tanks


    World of Tanks (скорочено WoT; укр. Світ танків) — відеогра, клієнтська масова багатокористувальницька онлайн-гра в реальному часі в жанрі аркадного танкового симулятора в історичному сеттінгу Другої світової війни, розроблена білоруською студією Wargaming.net. Розробниками гра позиціонується як MMO-екшн з елементами рольової гри, шутера і стратегії.Концепція World of Tanks базується на командних танкових боях в режимі PvP. Онлайн-реліз російської версії гри відбувся 12 серпня 2010 року. Онлайн-реліз World of Tanks на територіях Європи та Північної Америки відбувся 12 квітня 2011 року.
Гра базується на схемі Free-2-Play; самі розробники декларують тільки безкоштовне завантаження клієнта і безкоштовний вхід в гру, проте в червні 2013 року оголошено, що стратегією для всіх діючих та майбутніх ігор є «free-to-win» — повна відсутність будь-яких переваг в бою для гравців, що вкладають гроші в гру, але до цього часу ця стратегія досі не реалізована .

    21 березня 2018 року вийшла версія гри 1.0 на новому рушії Core, що розроблений спеціально для цієї гри. Новий рушій дозволив суттєво покращити ігровий процес завдяки переробленим картам в HD якості, новим спецефектам, оновленому музичному супроводі гри та іншими дрібними вдосконаленнями.


Ігровий процес

Загальна механіка


    У «World of Tanks» гравці одразу ж включаються в гру, без попередніх ігор в одиночному режимі, що дозволяє порівнювати гру з Battlefield Heroes. Спочатку гравець отримує в своє розпорядження по одному танку першого рівня кожної нації (СРСР (МС-1), Німеччини (Leichttraktor), Китаю (Renault NC-31), Японії (Renault Otsu), США (T1 Cunningham), Франції (Renault FT), Чехословаччини (Kolohousenka) та Швеції (Strv fm/21) — легкі танки, Великої Британії — середній танк Medium Mark I) із прокачаними на 100 % екіпажами. Беручи участь в боях, гравець заробляє «кредити», тренує екіпаж і накопичує очки досвіду для отримання доступу до нових технічних вузлів і бойових машин. Кожна модель бронетехніки має ряд вузлів, — гармату, башню, ходову частину, двигун і радіостанцію — які можна замінити на досконаліші зразки. Оновлення техніки проводиться в «ангарі» в проміжках між боями. «Кредити» витрачаються на ремонт пошкодженого танка, придбання боєприпасів, витратних матеріалів та додаткового обладнання; на них також купуються вдосконалені вузли і нові бойові машини. Непотрібне устаткування, боєприпаси і танки можна «здати», виручивши половину від їх первинної вартості.


Початок гри


    Ігровий процес у «World of Tanks» базується на битві двох випадково підібраних команд по 15 гравців — при цьому в одній команді можуть поєднуватися танки різних націй і років випуску, реальні танки і експериментальні моделі. Умови перемоги в битві — повне знищення команди супротивника або захоплення його бази, для чого один або кілька танків повинні знаходитися у зазначеній зоні деякий час, не отримуючи при цьому пошкоджень. З оновленням клієнту гри до версії 7.4 були введені режими «Штурм» (одна з команд повинна, відбивши атаку супротивника, утримати задану точку) і «Зустрічний бій» (команди намагаються захопити єдиний на карті контрольний пункт).

    Спілкування між гравцями під час боїв і координація дій здійснюються через текстовий чат або голосом (між гравцями у складі взводу, роти, або в тренувальних кімнатах).Гравець, чий танк знищений, вибуває з бою, але може спостерігати за битвою в режимі «вільної камери», або залишити поле бою і повернутися в ангар, звідки негайно почати нову іншу битву на іншому танку, або дочекатися повернення пошкодженого танка з попереднього бою. Також у грі присутня рейтингова система, яка показує статистику перемог і поразок та фіксує досягнення окремого гравця.

    У грі реалізований «туман війни»: місцезнаходження бронетехніки противника невідоме, ворожий танк стає видимим для гравця лише в тому випадку, якщо командир його танка здатний «розгледіти» ворожу машину; при цьому виявлений танк стає «видимий» й іншим гравцям команди, якщо вони знаходяться в радіусі дії рації. Ймовірність виявлення супротивника залежить від дальності «огляду» з танка, досвідченості екіпажу, використання противником маскування, а також цілого ряду інших факторів, і розраховується динамічно; зважаючи на складність та ресурсоємність розрахунок видимості може відбуватися з затримкою. 

    Розробники не виключають можливості появи в грі засобів підтримки танків, таких як: авіація, артилерія і навіть піхота. Види камери у грі

    Існує декілька основних режимів камери:
  1. Вид від третьої особи, коли гравець спостерігає за танком з боку.
  2. Вигляд через приціл, який наближає об'єкти для точніших пострілів.
  3. Режим камери — гаубичний (при використанні САУ з навісним вогнем). При включенні цього режиму можна спостерігати всю карту зверху, наближаючи або віддаляючи камеру для прицілювання.

Режими гри

    На даний момент у грі представлено 5 типів боїв: випадкові, тренувальні, командні, ротні та кланові бої. Бої проводяться в одному з трьох режимів: стандартний бій, штурм та зустрічний бій.     
    
   

    У грі представлено понад 380 видів танків і самохідних гармат, що експлуатувалися або розроблялися в СРСР, Третьому рейху, США, Франції, Японії, Чехословаччині, Великій Британії, Китаї, Швеції, Італії та Польщі в майбутньому планується також представити техніку інших країн.

Загалом гра охоплює історію танкобудування з 30-х по 70-ті роки XX століття. Слід зазначити, що в грі присутні танки, які реально брали участь у бойових діях, так і експериментальні моделі, що існували лише на кресленнях або в прототипах (приміром надважкий танк «Маус», який був випущений всього в 2-х екземплярах); крім того, допускаються неавтентичні модифікації бойової техніки — гармати, башти, двигуни тощо; що в реальності ніколи на даний танк не встановлювалися.

Представлена в грі бронетехніка умовно ділиться на п'ять класів та на 10 рівнів (від I до X). Рівні є такими собі «ваговими категоріями» для танків — танки одного рівня мають приблизно ознакові ТТХ і в змозі протистояти танкам того ж рівня, а ігровий балансувальник намагається формувати команди для боїв таким чином, щоб в одному бою опинились танки одного рівня. Рівні приблизно відповідають певному часовому періоду, в який танк був актуальний, наприклад рівень I це танки які розроблялись одразу після закінчення Першої світової війни, рівень V це танки періоду початку, а рівня VII періоду кінця Другої світової війни, на рівні X представлені танки кінця 1950-их та початку 1960-их.


    В грі присутній такий поділ на класи танків:
  1. Легкі танки
  2. Середні танки (сюди ж відносяться основні бойові танки)
  3. Важкі танки (сюди ж відносяться надважкі танки)
  4. Протитанкові САУ
  5. Гаубичні САУ


    Танки кожного класу мають свої характерні технічні характеристики, своє призначення, і відповідно, свою власну тактику бою. Важкі танки повільні і неповороткі, але гарно броньовані, вони йдуть напролом підставляючи під удар свою міцну лобову броню. Легкі танки швидкі та маневрені, але зі слабкою бронею, вони наближаються до супротивника, передають його місцезнаходження союзникам і здійснюють серію швидких пострілів, після чого втікають поки не отримали відповідь. Протитанкові та гаубичні САУ стоять замасковані на відстані від основних сил супротивника і стріляють по ньому здалека, протитанкові САУ прямим наведенням, а гаубичні САУ навісною траєкторією, яка дозволяє попадати навіть в тих супротивників, які ховаються за вигинами рельєфу, кам'яними брилами чи будівлями. В протитанкових САУ зазвичай немає башти, а гармата закріплена прямо в корпусі, тому їм щоб повернути гармату потрібно повертати весь корпус.







Коментарі

  1. Я главный танкист района,стреляю на арте сквозь стены и нормально!:)

    ВідповістиВидалити
  2. ЛУЧШИЙ МНОГОПОЛЬЗОВАТЕЛЬСКИЙ MMO-RPG ШУТЕР ОТ ТРЕТЬЕГО ЛИЦА С БЕЗКОНЕЧНЫМ УЛУЧШЕНИЕМ ГЕЙМПЛЕЯ И ПРОКАЧКОЙ ПЕРСОНАЖА - ВОРЛД ОФ ТАНКС.Спасибо автору за сообщение,было очень познавательно! :)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Counter-Strike: Global Offensive

Оsu!

DOTA 2