Hearthstone

 

    Hearthstone (також відома як Hearthstone: Heroes of Warcraft) — колекційна карткова онлайн-гра створена по мотивам всесвіту Warcraft, розроблена компанією Blizzard Entertainment і поширюється по моделі free-to-play. Гра була випущена для персональних комп'ютерів 11 березня 2014 року. Пізніше була портована на платформи iOS та Android. Гра розповсюджується через Battle.net. Провідними геймдизайнерами були Ерік Додс і Бен Броуд.


    Як і в інших колекційних карткових іграх, головною метою гравця в Hearthstone є збір власної карткової колекції, яка поповнюється шляхом купівлі комплектів карток або отримання їх як нагороди. Матчі між гравцями зводяться до розіграшу карт із завданням першим звести очки здоров'я опонента до нуля. Випуск нових карток здійснюється у вигляді великих доповнень або через завантаження чергового однокористувацького режиму «Пригоди». Кожне нове доповнення ґрунтується на регіоні чи окремій локації всесвіту Warcraft.


Ігровий процес


        Бій у Hearthstone: картка гравця атакує картку суперника

Основи

    У боях гравець бореться проти опонента, його завдання — звести здоров'я героя, що представляє суперника, до нуля. У кожного з героїв на початку бою 30 очок здоров'я та колода з 30 карток. Гравці ходять по черзі. Перед початком бою перший гравець отримує три випадкові карти зі своєї колоди, а другий — чотири. Обоє мають можливість один раз замінити будь-які отримані картки на інші, теж випадкові. Подальша боротьба полягає в розіграші карток з руки: «створінь» (англ. Creature), «магії» (Spell) або «зброї» (Weapon), також можна застосовувати класову здатність героя гравця. На початку ходу з колоди «в руку» здається одна картка. Розіграш будь-якої картки коштує певну кількість магічної енергії — мани. Упродовж перших 10-и раундів запас зростає від 1 до 10, даючи змогу користуватися все потужнішими комбінаціями. Далі запас у 10 одиниць відновлюється на початку кожного ходу. Бій відбувається на столі, так званому «полі бою». Існує кілька «полів бою» з різним оформленням. Обираються вони випадковим чином і ніяк не впливають на гру. Деякі декорації поля бою інтерактивні, проте ніяк не впливають на процес гри.


    Основні параметри кожного створіння — здоров'я й атака. Крім того, деякі створіння мають додаткові здібності. Поклавши картку створіння на стіл, зазвичай гравець має дочекатися наступного раунду, щоб атакувати нею. Під час свого ходу гравець вказує своїм створінням ціль, яку вони будуть атакувати. Завдаючи атаки, створіння також втрачає частину свого здоров'я, що дорівнює атаці цілі. Картки магії дозволяють атакувати чи послаблювати ворогів або лікувати чи посилювати своїх створінь. Картки магії (та деяких особливих створінь) діють одразу, проте їх ефект може бути відкладеним до настання певного часу або якоїсь події.


    Новачки отримують одного героя першого рівня й стартовий набір базових карток для нього. На початковому етапі гравцеві пропонують навчальні бої з іншими героями початкового рівня, якими керує штучний інтелект. Переможений герой разом із його базовими картками додається до колекції гравця. Таким чином можна отримати колекцію з дев'яти героїв. Водночас герої гравця, які беруть участь у навчальних боях, підвищують свій рівень розвитку та відкривають нові базові картки. Повний набір базових карток гравець отримує, коли всі його герої досягнуть десятого рівня.


    Крім базових карток, які доступні всім гравцям, є також інші картки, які можна отримати індивідуально: або як нагороду, або купуючи пакунки карток, або створенням карток із чародійного пилу (Crafting). За кількістю пилу, потрібного для створення, ці картки поділяють на чотири категорії: стандартні (40), рідкісні (100), епічні (400) та легендарні (1600). Категорія картки позначається камінцем відповідного кольору в її центрі. Звичайний пакунок із п'яти карток містить принаймні одну рідкісну картку (або картку вищої категорії), зрідка в ньому може бути дві чи більше таких карток. Зайві картки цих категорій гравці можуть «розпорошувати», отримуючи чародійний пил, який використовується для створення нових карток. Утім розпорошення картки дає значно менше пилу, ніж потрібно для її створення. Пакунки карток та вхід на Арену продаються за ігрову валюту — «ігрове золото». Воно надається гравцям за виконання щоденних завдань, за перемоги в двобоях з іншими гравцями або купується за реальні гроші в магазині.



Класи

    Перед кожним боєм гравці обирають героя та колоду карт до нього. Усі герої в Hearthstone — персонажі всесвіту Warcraft, належать до одного з десяти класів. Кожен клас наділено особливими класовими здібностями, які можна застосувати в битві. Застосування класової здібності коштує дві одиниці мани.


  • Маг (Джайна Праудмур, Медів, Хадґар, Кел'Тузад) — клас, сфокусований на магії. Використовує велику потужних заклинань і секретів. Класова здібність — «Спалах вогню», віднімає 1 одиницю здоров'я.
  • Мисливець (Рексар, Аллерія Вітрогін, Сільвана Вітрокрила) — клас, який спеціалізується на розігруванні створінь типу Звірі, секретів та зброї(здебільшого луки). Більшість його тактик будуються на комбінації різних ефектів від звірів, секретів та пострілів. Класова здібність — «Вірний постріл», віднімає у героя суперника 2 одиниці здоров'я.
  • Воїн (Ґаррош Пеклокрик, Маґні Бронзобородий, Смертокрил) — клас, що має кілька різновидів зброї, здебільш використовує заклинання захисту та посилення/пошкодження створінь з неповним здоров'ям. Більшість створінь воїна мають різні бойові здібності. Класова здібність — «Підняти щит!», дає героєві 2 одиниці броні.
  • Шаман (Тралл, Оракул Морґл, Король Растахан, Король грому, Леді Ваш) — клас, сфокусований на магії стихій. Підсилює своїх створінь, має унікальну, техніку потужних і дешевих заклинань, що базується на «Перевантаженні» (англ. Overload) — унікальній класовій особливості, яка блокує певну кількість мани на наступний хід (що потім обмежує розіграш карток). Класова здібність — «Виклик тотема», ставить на поле бою тотем (всього є чотири стандартні тотеми; викликається випадковий із тих, яких ще нема на полі).
  • Друїд (Малфуріон Лютошторм, Лунара, Еліза, Тітка Хейзелбарк) — клас, що спеціалізується на сильних, але дорогих створіннях. Деякі картки друїда мають унікальну механіку «Вибір ефекту» (англ. Choose One) — перед їх розіграшем надають вибір ефекту. Також у друїда є класові карти, які дозволяють вирватися вперед за очками мани і розігрувати дорогі картки раніше суперника. Класова здібність — «Зміна подоби» — дає +1 до атаки (лише до кінця поточного ходу) і +1 до броні.
  • Жрець (Андуїн Рінн, Тіранда Шелествітер, Мадам Лазул) — клас, який здатний лікувати себе та створінь, може брати під контроль створінь суперника або знищувати їх, здатний збільшувати характеристики своїх створінь. Має багато тактик для набору карток у руку, зокрема можливість скопіювати картки суперника. Класова здібність — «Мале зцілення» — відновлює 2 одиниці втраченого здоров'я.
  • Розбійник (Валіра Санґвінар, Маєв Тінеспів[2]) — клас, який використовує заклинання, які можуть прибрати створінь назад у руку або вбити, орудує кинджалами, може підсилювати їх отрутою. Крім того, багато карток цього класу використовують унікальну механіку «Комбінування» (англ. Combo), що посилює ефекти, коли розігрувати картки у певній послідовності. Класова здібність — «Вправність із кинжалами» — споряджає героя зброєю 1/2.
  • Паладин (Утер Світлоносець, Леді Ліадрін, Принц Артас, Сір Нервувальник) — клас, що користується зцілюючими заклинаннями і підсилюючими картками. Класова здібність — «Підкріплення» — закликає на поле бою паладина-рекрута з характеристиками 1/1.
  • Чорнокнижник (Ґул'дан, Меха Джараксус, Немсі Некрошпик) — клас, що спеціалізується на ризикованій грі: дешево викликає сильних створінь типу Демони або використовує атакуючі заклинання, часто жертвуючи при цьому своїм здоров'ям або картами. Здебільшого веде швидку й агресивну гру. Має заклинання, яке знищує створінь суперника незалежно від їх здоров'я. Класова здібність — «Життєвідвід» — герой втрачає 2 одиниці здоров'я та бере одну карту з колоди.
  • Мисливець за демонами (Іллідан Лютошторм, Аранна) — клас, що спеціалізується на використанні особистої зброї. Деякі карти цього класу мають унікальну техніку розігрування — «Вигнанець» (англ. Outcast): бонус, якщо карта розіграна з крайньої лівої чи правої позиції. Класова здібність — «Кігті демона» — дає +1 до атаки (лише до кінця поточного ходу), коштує 1 ману.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Counter-Strike: Global Offensive

Оsu!

DOTA 2