Warframe
Warframe — free-to-play, кооперативна відеогра з видом від третьої особи в жанрі шутера, розроблена компанією «Digital Extremes» для PlayStation 4, Xbox One і Microsoft Windows. Гравці управляють воїнами, одягненими в костюми, що називаються «військовими каркасами» (warframe, варфрейм), звідки й назва.
Ігровий процес
Основи
Гра розрахована на чотирьох осіб, які співпрацюють у знищенні ворогів і виконанні поставлених завдань. Вони виступають у ролі бійців раси Тенно, що керують біороботами, якиі називається варфрейм і визначає характеристики й уміння. Бійці оснащені 3 видами озброєння:
основна зброя (такі як гвинтівки, дробовики або снайперське озброєння);
вторинна зброя (зазвичай пістолет, але також є пістолети-кулемети, кунаї, сюрикени);
зброя ближнього бою (палиця або мечі, парні мечі, ножі, сокири, коси, бумеранг, рукавички тощо).
За вбивство супротивників, контейнерів, і виконання завдань у рамках місій бійці отримують досвід, кредити й ресурси для збільшення технологічного рівня своєї зброї та броні. Варфрейми та їх озброєння можуть бути модифіковані, модифікатори можна встановити, видалити або оновити між місіями. Для виконання певних завдань, наприклад виходу з ізоляції, гравці також повинні зламувати термінали, вирішуючи головоломки
Боєць може стрибати, бігати, ковзати і перекочуватися, а також комбінувати методи для швидкого переміщення за рівнем та уникнення ворожого вогню. Гра дозволяє використовувати паркур-методи, щоб уникнути зіткнення з ворогами або ворожого вогню, обходити перешкоди або отримати доступ до секретної області.
Нова зброя, варфрейми, інша екіпіровка та їх креслення купуються в магазині за зароблені кредити або ж платину, придбану через мікротранзакцій реальними грошима. Креслення можна побудувати, використовуючи ресурси, знайдені під час гри.
Місії
Існують багато типів місій, розкиданих по всіх головних планетах Сонячної системи (поряд з карликовими планетами Плутон, Церера, Ерида й Седна, а також супутником Марса — Фобос). Іноді нова мета може бути додана після завершення початкової мети або може замінити її під час місії.
Типи місій:
Вбивство — місія з усунення ворога (боса), унікального для кожної планети. Бос зазвичай володіє унікальними здібностями і зброєю, що відрізняє їх від звичайних солдатів;
Захоплення — гравцям потрібно захопити ціль і повернутися до точки евакуації;
Виживання — в локації відключаються системи життєзабезпечення, і щоб виконати мету місії, гравцям потрібно протягом мінімум 5 хвилин вбивати супротивників, щоб добути кисень, а також активувати спеціальні кисневі капсули;
Порятунок — місія зі знаходження заручника і супроводу його до точки евакуації;
Диверсія — гравцям потрібно знайти реактор і знищити його ядро, або випадкове число гірничих машин;
Саботаж — гравцям потрібно донести пакет даних до терміналу, завантажити його туди і повернутися на точку евакуації;
Шпигунство — вкрасти кілька дипломатів з даними (вивантаживши їх з терміналу) і доставити їх до пункту евакуації;
Оборона — гравці повинні захищати ціль від хвиль ворогів. Є два види оборони: нескінченна оборона (хвиля з кожним разом все складніша й складніша) і мобільна оборона (гравці повинні захищати ключові точки з певну кількість часу);
Зачистка — гравцям потрібно вбити певну кількість ворогів.
Мобільна оборона — гравці повинні взяти пакет даних і пробити собі шлях через судно / форпост, активувавши задану кількість консолей. Після активації консолей треба захищати їх від хвиль ворогів протягом кількох хвилин.
Зараження або Вторгнення — гравці об'єднуються або з Грінірами або Корпусом для того, щоб боротися з протиборчою фракцією. Основні нагороди пропонуються як бойова плата, що зараховується після завершення місії або ж 3 або 5 разів залежно від запиту.
Перехоплення — гравці повинні захопити 4 точки, призначені для перехоплення передачі даних, а також захистити їх від ворогів. Після того, як 100 % від передачі буде декодовано, гравці повинні вбити всіх ворогів, що залишилися, а потім у них з'являється можливість вийти з місії з винагородою.
Вулик — гравці повинні пройти по кораблю фракції Корпус, який був узятий під контроль Зараженими. Замість однієї мішені, однак, існує три вулики, які повинні бути знищені до закінчення місії, кожен з яких додає особливу небезпеку на карті при руйнуванні.
Наліт — гравці повинні взяти під контроль ядро космічного судна Грінір фоморіанського-класу або всюдихід Корпуса, і привести його через набір треків для знищення в далекому космосі. Введений в операції «Кара Тетри».
Добуття артефактів — мета місії захищати бури від знищення і заряджати їх енергією за допомогою батарей, які випадають із спеціальних ворогів.
Перехресний вогонь — місія схожа на зачистку, але якщо під час зачистки гравець б'ється тільки проти однієї фракціі, то під час перехресного вогню проти двох фракцій окрім Заражених.
Також існують інші місії, так звані Сигнали Тривоги, які можуть мати будь-який з доступних типів місії або фракцій (незалежно від вихідного типу місії або фракції) і доступні тільки обмежена кількість часу (від 30 хвилин до 24 годин). Ці місії складніші, але як нагороду можна отримати більше кредитів і / або спеціальні нагороди (наприклад: рідкісне обладнання, креслення або ресурси). Ще один тип місії — «Кошмарний режим» (з англ. Nightmare Mode), значно збільшує складність поточної місії (зберігаючи при цьому оригінальний тип місії і фракції недоторканими), але нагороджує гравців унікальними модифікаціями.
Коментарі
Дописати коментар