Оsu!

 


   Оsu! — безкоштовна музична ритм-гра, написана мовою C# у 2007 році. Ігровий процес схожий з Osu! Tatakae! Ouendan, Elite Beat Agents і Тайко но Тацудзін.



Ігровий процес

Стандартний режим

    Ігровий процес полягає в натисканні з'являючих на екрані нот, ведення м'яча по слайдеру, а також обертанню спіннера максимально швидко. В залежності від точності попадання в такт музики, нараховуються очки, за неправильне виконання дій у гравця віднімаються «життя», по закінченню яких зараховується поразка. Гра підтримує багатокористувацький режим.


Ігрові елементи

Ноти — представлені у вигляді кіл, по яких необхідно натискати.


Слайдери — потрібно провести м'ячик по певній траєкторії.


Спінер — необхідно розкрутити «спіннер» як можна швидше для отримання очок.


    Підрахунок очок

    Ви отримуєте очки за всі натискання, зроблені Вами. Вони вважаються за формулою:


    Очки = Натискання, зроблені вами × (Бонус за комбо × Бонус за складність × Бонус за моди (якщо використовуються)) / 25

    Натискання = Натискання, зроблені Вами на (50, 100 (може трохи більше) або 300).

    Бонус за комбо = Натискання, зроблені без помилок поспіль. Рахуються після 1 або 0

    Бонус за складність = Складність ігрової карти.

    Бонус за моди = Множення очок за вибрані Вами моди.

    Так само, коли Ви починаєте рухати м'ячик по слайдеру чи будете повертати його назад по стрілці, отримаєте 30 очок. Якщо ви проводите м'ячиком по точці на слайдері, то отримаєте 10 додаткових очок. А за кожне коло спіннера ви отримаєте ще 1000 очок. Ще можна отримати додаткові 1000 очок за кожен поворот, якщо кільце спіннера не дійшло по центру, а бічні рівні повні.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Counter-Strike: Global Offensive

DOTA 2