Minecraft



    Minecraft(від англ. mine craft — досл. «шахтарське ремесло») — незалежна відеогра (інді-гра) студії Mojang 2011 року жанру «пісочниця» у відкритому світі з виглядом від першої/третьої особи. Гра започаткувала однойменну серію, для всіх творів якої характерний мінімалістичний кубічний дизайн.

    Ця гра передусім дає змогу виразити свою креативність. Розроблена шведським програмістом Маркусом Перссоном, відомим також як «Notch», і надалі випускається заснованою Маркусом Перссоном компанією Mojang, котра належить Microsoft Studios. Minecraft належить до ігор з найширшою аудиторією і є найпродаванішою відеогрою в історії.


Ігровий процес



Основи

    Minecraft дает в Розпорядження гравцеві трівімірній процедурно генерованій світ, что складається з кубічніх блоків, Які можливо використовуват на свой розсуд. Блоки поділяються на матеріали та об'єкти, котрі НЕ обов'язково ма ють видиму кубічну форму, но займають умовний один кубик. Гра не ставити перед гравця однозначно цілей, но предлагает безліч можливо і зайняти: досліджуваті світ, створюваті різноманітні споруди й предмети, битися з різнімі ворогами. Можлива як одноосібна гра, так и багатокорістувацька, коли много гравців взаємодіють в межах одного світу.

    У Minecraft можливо создать будь-який об'єкт, если мати вдосталь блоків відповідніх матеріалів, деталей и рецептів. Головний способ Отримання блоків - це знищення кубіків ґрунту, Скель, дерев ТОЩО, котрі автоматично складаються в інвентар. Деякі матеріали руйнуються только спеціальнімі знаряддямі, Які необходимо Попередньо найти або віготовіті. Шляхом поєднання блоків и предметів согласно з рецептами можливо створюваті Нові блоки (создания Нових блоків в Minecraft назівається Крафтом або крафтінга). Например, з блоків дерева створюються дошки, а з піску - камінь пісковік. Деякі блоків не могут існуваті самостійно, проти змінюють характеристики других. До прикладу, жовтий барвник, отриманий з квітів, забарвлює Такі матеріали, як бавовна та деякі інші.

    

    При Кожній новій грі створюється новий світ з Випадкове ландшафтом. Сам Гравець має в мире гри втілення у виде персонажа - чоловічка (его, такоже, назівають персонаж, Гравець, чи Стів (Стів? Включаючі знак питання [6]), як и все вокруг, Складення з кубіків (пікселів). ВІН має Загальний інвентар, поділеній на коміркі, куди складаються всі знахідки чи вироби, и особисте спорядження, таке як обладунки чи знаряддя і зброя. Кожна комірка вміщує від 16 до 64 однотипних блоків (одна Заповнена тім чи іншім ресурсом комірка в інвентарі гравця звет Стакі (від англ . stack - «стос»). На екрані показується панель Швидкого доступу, куди можливо покласти до 9-ї найпотрібнішіх тіпів блоків (предметів чи знарядь).


Типи світів


У грі існує сім типів світів.



  • Звичайний: тип світу за замовчуванням, який імітує усереднену земну поверхню, що має помірні перепади висот, підземелля, скелі, гори, різні водойми, біоми, тощо.

  • Суперплаский: рівна поверхня, що складається з землі. Вона знаходиться на порівняно невеликій висоті і зі значним освітленням, через що у величезній кількості спавняться істоти кріпери та слимаки, села, для яких теж потрібна пласка поверхня. Також, після оновлень з'явилися шаблони для генерації Суперплаского світу (новий шаблон Порожнеча з'явився в версії 1.9).

  • Великі біоми: тип світу, доданий в снапшоті 12w19a (до 1.3.1). Відрізняється від типу світу Звичайний тим, що біоми тут збільшеного розміру.

  • Розширений: від звичайного типу відрізняється наявністю надзвичайно високих гір, що ускладнює пересування і виживання в грі.

  • Користувацький: гравець має можливість самотужки налаштувати світ, детально вказавши які ландшафти та об'єкти мають бути наявні, математичні основи світу, або обрати готовий варіант з-поміж пропонованих. З'явився у версії 1.8.

  • Режим налагодження: автоматично вмикається режим спостереження. Генеруються всі можливі у грі блоки. Використовуються для перевірки текстур.

  • Власний: даний тип світу дозволяє створити світ який повністю складається з одного біома. Також, в налаштуваннях створення світу крім біома можна налаштувати варіант створення: поверхня, літаючі острови або печери.

Виміри

У грі існує 3 виміри: Звичайний світ, Нижній світ та Край.

  • Звичайний світ — світ, в якому з самого початку гри перебуває гравець. Там знаходиться багато цінних матеріалів, на поверхні росте багато рослин, є зміни погоди, дня і ночі. Нижній кордон світу закритий прошарком корінної породи (бедрок) — породи, яку неможливо проламати.


  • Нижній світ — наповнений скелями та лавою світ, який ще називають Підсвітом або Незером (Nether). При розробці Маркус Персон не хотів релігійних відсилок, тому назвав світ саме Нижнім, а не Пеклом, попри його образ. Складається цей світ в основному з пекельного каменю (незериту) (англ. Netherrack). Щоб потрапити до нього, гравцеві потрібно побудувати портал з обсидіану й активувати його запальничкою (англ. Flint and Steel).

  • Край (Кінець) — найменший світ, подібний на іншопланетний пейзаж, що складається з летючих островів. Потрапити в нього можливо, знайшовши Фортецю (знаходиться переважно в підземеллях звичайного світу) і в ній — спеціальний портал. Покинути Край можливо тільки загинувши, або перемігши боса, дракона Краю.

Коментарі

  1. Говорю вам як людина,яка провера в майнкампфі понад 300 годин - гра "шедевр" 21 століття.Всім рекомендую.Автор молодець і влало виклав інформацію.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже приємно чути такі слова, від людини котра грала так багато годин, в цій чудовій грі! Дякую за позитивний коментар!

      Видалити
  2. Особисто я вбив ендер-дракона,а ви? :)

    ВідповістиВидалити
  3. У мене брат грає з модами,і мені це подобається.Гра отримую великі перспективи за рахунок створення різного цікаво доп.контенту.Дякую за допис!! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ця гра,як вода - неможливо напитись.Дякую за супер-допис !

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Counter-Strike: Global Offensive

Оsu!

DOTA 2